سفارش

𝐏𝐚𝐫𝐩𝐚𝐫𝐲 · 16:59 1399/11/09

سل سل سلوووم

خوبید؟

خوشید؟

سلامتید؟

آمم ینفر اومد تو گفتینوم(نمد چرا اسمش ارسال نشد) و هب من جوابشو دادم ولی تهش اشتباهی گفتگو رو بستم و...(اتفاقات ناگوار افتاد😂🤣😐)

یک پس زمینه خواسته بودی و خب یک سوال پس زمینه متحرک باشه؟ اگه آره خب آمم تخصص من نیس(در واقع متونم یچیزی مث گیف درس کنم ولی پیشفرضی تو ذهنم نیس)😁

ولی اگه نه

برات ی نمونه درس کردم

ببین خوشت میاد ؟

بفرمایید 

و اینکه چون گفتگو رو بستم

میشه دوباره بیای گفتینو گلم؟

خب دیگه همین

آهان راستی اگه سفارشی چیزی بود منم هستم چیزایی ک بلدم:

ولکام ، بالابر(تقریبا(یسری اوقات سر کوچیک کردن عکسش ب مشکل برمیخورم))،دکمه(تا الان نمونه نذاشتم(پیشفرض ذهنی نداشتم)ولی بلدم)) و انواع قالب های ساده(دگه مدونید)

همین دیگه

اینم گفتینوم:

💚گفتینوی پرپری💚

بفرمایید

اگ ک خودت میتوتی خودت پس زمینه رو بزار تو کد قالب اگه نه وقتی مسندیدی و پرداخت کردی بت میگن نویسندم کنی خدم کد قالبتو درس کنم💜

خب

دیگه فعلا